BC - live the dream

Moment of truth

Kategori: Allmänt

Ikväll gäller det. Stunden är äntligen kommen. Har DU vad som krävs för att bli BCs bästa bowlare? ikväll har du din chans att representera för din hood och din crew. Vinnaren får äran att under obegränsad tid påminna resten av BC om hur usla de är på att bowla, vilket borde skänka vinnaren stor njutning. Om inte detta räcker som motivation så vet jag inte vad. Undantagen av regelen är dock den som är sämst, det är lixom inge kul att terra den som är sämst, då blir det ju bara mobbning.

Lycka till ikväll and may the force be with you.

/ johanna

Kommentarer

  • Lillan säger:

    JAG VANN!!! JAG VANN!!!JAG VANN!!!!JAG ÄR BÄST!!!!

    2007-10-01 | 16:49:36
  • jork säger:

    och det ska du utnyttja så mkt som möjligt

    2007-10-03 | 12:11:28

Kommentera inlägget här: