BC - live the dream

mina bruds!!

Kategori: Allmänt

jaha.. hoppas det är bra med er alla.. jag har ju inte visat mig på huuuur länge som helst.. förlåt om jag är lite dålig just nu.. (mest jag som får lida ändå). sprang upp till elin idag och det var så skönt att se henne.. längtar efter er alla som jag inte träffat på ett tag och er andra oxå för den delen. . tänkte bjuda på en fika eller så i helgen iaf, vill ju att ni ska se lyan oxå..kanske på lördag.. (vi kan ju hålla trenden och vara nycktra!?). nästa fredag är jag klar för ett tag.. eller slipper iaf hysterin (tror jag). så mina planer är att vara full hela jävla helgen.. (jag har inte druckit en droppen sen 1sep) någon mer som är med!!? elin du måste oxå fira iaf!

fan asså.. har sett fram emot grays hela veckan och så kommer jag  hem precis till nio.. så inser jag att jag inte har femman!! aaah!! och nån jävla skit tv som motarbetar mig och inte går att ställa in.. a ja har ju sagt att jag inte ska kolla tv iaf..

nej nu ska jag hoppa in i the shower och sen klippa/klistra/fuska ihop ett arbete.. haha neeej jag ska forma det med mina egna små sönderarbetade hjärnceller...

puss på er

pelle

Kommentarer

  • jen säger:

    men vännen saknar dej me men vi har ju träffats lite iallafall,,, stressa inte ihjäl nu!

    2007-09-20 | 08:54:45
  • jh säger:

    vilken tid tänkte du fikan??
    Jag jobbar 13-17...så det går kanske inte för mig....

    2007-09-20 | 09:19:12
  • helenina säger:

    eeh jag vet nte.. nspelar ingen roll.. vi kan ses en annan dag oxå..
    skulle du komma förbi idag?? kanske är nån mer som vill haka..?

    2007-09-20 | 09:32:46
  • johanna säger:

    jag får lust att ta livet av mig när jag hör allt det här nykterhetspratet

    2007-09-20 | 11:51:45
  • lis säger:

    Jag jobbar också på lördag 17- 23, kanske på dagen att jag får tid att komma förbi men jag måste börja på mitt examinationsarb också ju...suck!!

    2007-09-20 | 15:51:34

Kommentera inlägget här: