BC - live the dream

Karlslokar....karlslokar..karlslokar

Kategori: Allmänt

Tjeeena tjejer...

Fick en fantastisk start på min annars VÄLDIGT trötta morgon....
Spatserar ner till blå linjen på T-centralen..(det är den här linjen som ligger längst ner under, underjorden... tror inte ni andra brukar hänga där men jag å Jenna gör det för jämnan) 
Iaf kommer ner till perrongen å banan är ju såklart försenad...MEN då ser jag typ VÄRLDENS å jag menar VÄRLDEnS typ hetaste rumpa.. damn ... å det är ju inte allt... 
Står  typ 1/2 m ifrån honom å när han vänder sig om asså  SHIT vilken Jävla glödhet Karlsolk.. sååå jävla Snygg.. !!!jag föll på en gång... tur å jag säger tur att jag har en bra dag idag ... han kolla in läget.. å ni kan ju tänka er resten lite små glimtar hela vägen tills jag skulle gå av.. å d sög ju för d gjorde ju inte han..

Men vilken dag... lever fortfarande på morgonens insident.. sitter just nu med ett fånigt stort leende på läpparna å känner mig rätt löjlig... men om ni visste vad jag fick vila mina ögon på idag så skulle ni oxå le precis lika stort som jag...

Ville bara att ni skulle veta.. å Jenna d kanske inte är såå jävla dumt å åka t-banan visst finnns d riktigt skurriga människor  men d finns ju även några fååå godingar...

Pöss Lillan

Kommentarer

  • jen säger:

    kul för dej men fegis varför s du inget?, ja sant men ja vill ändå åka bil!!!

    2007-09-05 | 14:12:13
  • johanna säger:

    LIllan du är en obotlig romantiker!

    2007-09-05 | 16:05:37
  • jessica säger:

    håller med föregående skrivare...

    2007-09-06 | 09:03:32

Kommentera inlägget här: