BC - live the dream

Karlakarl

Kategori: Allmänt

Här på jobbet är det fullt upp... Hade precis en brandövning som resulterade i att jag köpte en kaffe modell större på seven eleven.. Då undrar jag bara, vem fan dricker så mkt kaffe? Elin, Emma ni kanske vet? Det ärju en halvliter minst man ska suga i sig på under tio minuter, sen blir den kall. Damp.. jag fattar inte...

Hittade en användbar sida idag... Jättecool... www.dolphlundgren.com här kommer jag hänga ett tag framöver.. passade på att signa på för nyhetsbrev också.. så nu vet jag om han besöker typ kista galleria eller nåt för att signera happy meal påsar.

image373

OJ! Ni får ursäkta att jag hade sönder bilden i paint.. Men min mus, datormusen alltså, är trasig, OCH det gick inte att ladda hem photoshop... äh... ni vet vad jag menar..

nu e det fika med kaka, puss puss, johanna

Kommentarer

  • jh säger:

    Jag veeat du vet vilken mus du menar!!

    2007-09-27 | 20:16:27
  • Lillan säger:

    Ska tipsa Dag om denna sidan.. han älskar Dolfan..

    2007-09-28 | 13:49:59

Kommentera inlägget här: