BC - live the dream

Jag o Han= sant!!

Kategori: Allmänt

Idag kanske "mitt livs kärlek" var inne på jobbet!!!

Jag är inte säker...Jag kan ha fel.......Mycket fel.......Jag vet faktiskt inte ens om han var hetero.....Men jag tror det...Eller,,han var nog det..image369

Jessicas romantiska möte..

Vid 18-snåret glider det in en kille på 24-27 jordsnurr......Han tittar lite osäkert på tehyllorna.. Jag närmar mig o hoppas att en lätt vind av min parfym " Light blue" från DG ska nå honom....
-Jaha?! Vill du ha te, kanske? Undrar jag..
Han ler o ser lite klurig ut....Han får ur sig ett långdraget -Jaaa!
- Jaha?! Vill du ha svart, grönt eller rött te?
-Eh, jag ska precis försöka börja dricka te..
Så han frågar lite om skillnaden o så...Jag är ju självklart påläst o känner att här...Här är ett tillfälle att imponera på honom...
Hur som helst lyckas vi tillsammans hitta två bra teér till honom.... Våra blickar möts ett par ggr och jag liksom försöker överföra "Ta mig" med blicken..... Jag vet dock inte om det fungerade eller nådde fram ( Lisa! Du kanske kan snacka med någon från andevärlden o höra om han/hon vet något om hur tankeöverföring fungerar?)
Jag kände att detta möte snart skulle ta slut o kände att jag var tvungen att slänga ur mig något fiffigt....Jag kommer inte ihåg vad jag sa...Men det var nåt i stil med
 - Ja, nu ska du dricka svart te! Vafan!! Jerra H!! Har du inte lärt dig någonting under alla dessa år! Hoppas vi syns igen! Bor du i närheten! Snygg skjorta!
Han vet väl för i fan själv att han ska dricka svart te... Han är ju inte mongo!
Aja, jag ska be till gud innan jag går o lägger mig ikväll om att han måste komma in igen....( Lisa! Du kan väl höra efter om det med...Säg att jag kan hjälpa tanter över gatan i gengäld)

Man kanske inte är så långt ifrån kärleken ändå?!
Elin! Vår grej spricker ju om en dryg månad...Kille i okt!!! Vi får se helt enkelt..

Förresten Lisa!! Såg Magnus Carlsson idag!! Oj, hjälp! Nu kände jag att en ande var här.. Ni vet ett sånt därnt konstigt sus... Hjälp! ´Säkert bara för att jag skrev om Magnus Carlsson  o Lisa eller nåt!! Jag kanske också är mottaglig på nåt vänster...Men jag vill inte!!
// Jessica

Kommentarer

  • Lillan säger:

    Han LÄR ju komma in igen... faan tjejen.. oddsen ser ju rätt bra ut om du redan har hittat en kärlel... (bra å byta jobb?)

    2007-09-18 | 09:11:50
  • lisa säger:

    Ha ha ha, jag ska snacka med mina kontakter, får se vad jag och de kan göra. Åååååååå..Magnus Carlsson också, va han söt?

    2007-09-18 | 20:26:54
  • Adam säger:

    Det var ju jag för fan!?

    2007-09-18 | 21:41:21
  • jessi säger:

    Oj, där lurade du mig allt Adam..Jag tyckte jag kände igen lukten men vågade inte chansa....Men då kanske du kan komma in igen o ragga upp mig??

    2007-09-19 | 10:51:49
  • johanna säger:

    hands off my birdman

    2007-09-19 | 21:27:58

Kommentera inlägget här: