BC - live the dream

Jag är en festis!!

Kategori: Allmänt

Efter att karln dragit på sig byxorna o gått bar det iväg till soffcenter med Larry o Jenny....Fan vilka schyssta soffor det finns där!!
Som tur va så lyckades jag låta bli att impulsköpa en...Bakis o grann som man var...Pappa hade mördat mig om jag hade köpt en med tanke på hur många gånger jag bett honom om pengar för att jag har brist på mina egna.......Iof..Kanske kan fråga Lisas farsa om han kan sätta in ett par lappar på mitt konto :)
Eller så rånar jag Jorks hästkonto!!!

Fan! Ni vet det där ögonblicket på bakfyllan när man tror att man ska spricka?! Man typ kallsvettas och mår inte bra liksom....Höll på o få ett sånt nu....Men det gick över....

Jag tror att jag är grym på att sjunga stämmor!!!
Kan sjunga grymt på den här låten....Va fan heter den??  Jo,, "How to save a life"... Och jag har liksom kommit på en stämma själv! Det betyder ju på något vänster att jag har ett öra för sånt...eller vad det nu är man säger...
Be mig sjunga någongång så ska ni se!!!

Fan..Måste duscha av mig igårdagen nu tror jag....Så ska jag försöka styra upp något ätbart med 1 ton kantareller....
Oj,,Skulle precis nysa....Men det blev inte som mina vanliga..Jag liksom lät lite som en häst...Typ gnägg!! Aja, coolt...
Vi hörs! Starkt jobbat Johanna!!!

Kommentarer

  • johanna säger:

    du vet vad dom säger, man är bara så bra som sin senaste erövring!

    2007-09-24 | 09:48:08

Kommentera inlägget här: