BC - live the dream

jag älskar mitt jobb

Kategori: Allmänt

OBS! Rubriken är inget skämt..

T
änk så det kan svänga.. Senast jag var här gnällde jag som fan och tyckte att jobbet var skit skit skit.. Men nu är det helt underbart att få komma hit och koppla bort det riktiga helvetet, skolan. Här på jobbet är allt så underbart förutsägbart.. Allt är som det alltid har varit. Folk kan fortfarande inte räkna, kaffet smakar skit, frukten tar slut på fem sekunder - det är underbart....

På tal om underbart... Här om dagen slogs jag av en grej. Har fan inte haft nyktert (bra) sex på en evighet... Nu ska vi inte börja droppa namn här på bloggen... Ibland önskar man nästan att man var i ett tråkigt förhållande där man ändå kan tvinga till sig lite med hänvisning till paragraf §6 (§6 att inte idka sexuellt umgänge med sin partner minst ett par gånger i veckan är ett gravt lagbrott och kommer straffas enligt den övre delen av straffskalan.) 

Snart bowlingdax.... Och jag kan meddela att jag inte bryr mig om hur det kommer gå. Nu jävlar ska det deltas, inte vinnas. Helle, du har kvar min halva pava rödvin va? Den lär ju åka ner innan jag kliver ut på banan i min övertajt kjol som går upp till tuttarna... Btw, förstår förortsmänniskor sånt? Hög midja alltså? tveksamt... Bättre att ta ett par jeans, magtröja och guldkedjan samt spraya luggen.

Peace in the middle east my niggas! / Charlotte



Kommentarer

  • helenina säger:

    japp, pavan står kvar.. om du har tur kanske den finns kvar till lördag..
    fan jag vill oxå jobba.. skulle fan göra vad som helsrt för att slippa pluggångest.

    2007-09-27 | 11:43:22
  • johanna säger:

    jag vet , det e guld att jobba... man slipper skolan.

    2007-09-27 | 16:08:55

Kommentera inlägget här: