BC - live the dream

HERRE MIN SKAPARE....

Kategori: Allmänt

20827-339

OK ÅNGEST...OJOJ DET HÄR KALLAR JA BAKSMÄLLA...

Hade kräftskiva med jobbet i går,,på råsunda...
kvällen börjar bra med lite vin o så...men sen oj oj... ja nådde toppen av fylla,,, har aldrig tidigare i mitt liv varit så plakat och vill aldrig mer bli det...

LÅngbord, kräftor sånghäften och en jävla massa nubbar... ja och min bordsdam hanna var riktiga svampar igår..helt seriöst vi tog 8 el 9 snaps på ca 50 min plus all aglas vin o öl man drack,, herregud när ska man fatta att man inte pallar dricka som en stor stark karl.?

Jaja, kvällen fortsatte och ja blev bara fullare o fullare..dansade som aldrig förr tog upp hela dansgolvet svängde mina lurviga som aldrig förr. men sen,, vi hade ett liveband som sjöng, när de tog rast sprang ja snabbt upp på scen grabba micken och börja sjunga högt o stolt med till låten på stereon...bryan adams summer of 69,,, hade några trogna fans som stod under o var impade... en av handläggarna sa att ja såg ut som en riktig rockstjärna där uppe... ja sen som vanligt kom mitt underbara hjärta o hämtade mej tack äskling!! ja ni anar ju hur bra ja mådde i morse när klockan ringde,,, JA VAR FORTFARADNE APFULL!

ja så kan de gå men kör man så kör man!!!  skål på er... ja o jenbär funderar på att ta en after work men ja tror ja bangar ur...

Kommentarer

  • jen säger:

    det var ja som skrev

    2007-09-14 | 15:58:19
  • helenina säger:

    ha ha faaaan vad härligt!

    2007-09-14 | 20:12:27

Kommentera inlägget här: