BC - live the dream

Hepp, hepp

Kategori: Allmänt

Jaha seena sejjer..!!

Sitter på jobbet  å ORKAR faktiskt inte jobba längre. har faan vart här sen 8,30 imorse.. d e ju faan hela dan.. tycker att nån kan gå förbi å säga att jag ser ut att behöva lite xtra lång helg å skicka hem mig.. för jag har ju varit såå jävla duktig..
Fast d  e ju bara å inse fakta d kommer ju aldrig hända...om d mot alla odds skulle hända så får ni hitta på någe kul jag ska göö´...
Sitter å dödar facebook känns d som e inne var 3 minut o kikar om nåt nytt har hänt.. Jag tror seriöst inte att folk kan jobba särskilt mycket.. inte så många som loggar in... loggar ut.... loggar in... loggar ut...
Jag e ju mest online all the time.. vilket inte har så bra inflytande på mina arbetsuppgifter..men fuck it d e fredag eftermiddag å klockan är typ 10 i 4 klockan går sååå sakta...

pöss Lillan 

Kommentarer

  • jh säger:

    jo. det är bra att inte jobba

    2007-09-07 | 20:33:35
  • johanna säger:

    äh du e inte ensam om att faca på arbetstid

    2007-09-08 | 06:39:12

Kommentera inlägget här: