BC - live the dream

Ett litet inlägg....

Kategori: Allmänt

Nu är det sånt väder ute när man knappt känner att det regnar men när man väl kommer in så är man helt blöt......

Igår blev jag kallad " dum blondin" på Mest.. Trodde inte att någon körde med den längre?!
En jäkla tjomme som snackade om att han var den enda mörkhyade som hade haft ett långt förhållande med  en svensk tjej.....Och att alla tyckte att hon var dum i huvudet och att det alltid är så med alla mörkhyade...Eller något! Då sa jag att jag inte höll med och bla bla... Då sa han att jag var ju en "jävla dum blondin"(??).. Dum? Njae..I visssa fall kanske.. Men blondin?? Nej,,, jag är fan mörkhårig med inslag av rött...Aja, han blev utslängd någon timme senare för att han stod o sov vid baren....

Ikväll kommer mitt favvoprogram...Singelmammaorna söker snubbar ni vet!!
Nu ska jag läsa i min nya tebok...Puss o kram!!

Elin...Använd kryckorna hela tiden nu så att saften försvinner från knät.....
/ Jh

Kommentarer

  • johanna säger:

    sjuka grejer

    2007-09-09 | 13:57:25
  • Anonym säger:

    Saft?? Sjukt det lät. Synd att jag inte kan använda dom eftersom jag har en sjuk handled också....jag blir så trött!!

    2007-09-09 | 19:49:26

Kommentera inlägget här: