BC - live the dream

En undran...

Kategori: Allmänt

Kommer hem slår mig ner med ett uppslag ur Cosmopolitan,, läser lite å fastnar såklart för dessa..
Ex 1. " Är en stor romantiker när jag väl fallit för en tjej kan jag göra riktigt knäppa saker för hennes skull. En gång när jag var förälskad skickade jag en flygbiljett till London så att tjejen kunde koma hit, & ja hon kom.."

Ex 2. "Jag älskar när du precis har börjat fall för någon och det enda du kan tänka på är när du får träffa henne igen. Att längta efter en tjej är något som jag njuter av, alltså själv känslan i sig.. "

Finns d karlar som gör sådant å känner så..?
Det är ju så att man någonstans undrar över var dem här karlarna som är  härligt kärleksfulla, som älskar å bara vaa en nära...å kela, gosa ..befinner sig.. för jag tror minsann inte att ja träffat nån sån ännu...( jo kanske fast utan min vetskap)  

Aa vet inte vart jag ville komma med detta men shit.. faan när ska nån köpa en biljett till mig..: )

Ses imorrn hos Jessa å Desperata..

Lillan

Kommentarer

  • jessi säger:

    Du kommer att möta en riktig romantiker, Lillan!!
    Det kommer det kommer....
    Han kanske sitter o tänker på dig just nu!!

    2007-09-24 | 21:53:20
  • Lillan säger:

    Tror du,, jag skulle nog behöva det.. Jag får väl hoppas att d e så ; )

    2007-09-25 | 09:28:21
  • Anonym säger:

    finns det nån tjejigare tjej än lill?

    2007-09-27 | 14:12:38

Kommentera inlägget här: