BC - live the dream

Därför är jag lite skakig...

Kategori: Allmänt

Jag har fått någon vad det nu heter...
Det snackas ju så mkt om råttor i sthlm o att dem ränner runt i alla rör under jorden och snart kommer att äta upp alla människor o ta över världen....
Jag tycker mig höra konstanta skrap från toaletten... Har hört att det är en simpel match för dem att glida upp i ex. mitt toarör o komma upp ur toaletten.....Asså, jag måste komma ihåg att stänga locket... Fan, får sätta en skylt så att jag inte glömmer... Råttor är ju livsfarliga...
Dem går säkert o bär på en massa skit... Typ herpes, rabies, hiv o en o annan hjärtattack......JAG VILL INTE BLI SMITTAD!!!
Ursäkta gud eller nån!! Men jag typ hatar råttor!!!
image370

Jag har varit väldigt trött på morgonarna den senaste veckan också.. är säkert på att det har med gnagarna att göra.. Dem små äckelpottorna!!!

Fan! Ser fram emot att öppna en flaska vin ikväll...Jag har tyvärr en rosé... Vill ju ha rött! Om någon vill göra ett byte är ni hjärtligt välkomna!!!
Nu ska jag gå o borsta tänderna och ta mig till jobbet!!!
Morsning!!
// Jessica

Om Ni inte får tag i mig under kvällen och jag är spårlöst borta så är jag säkert på att det är råttorna som ligger bakom....

Kommentarer

  • Anonym säger:

    kan du inte bara skriva dom istället. Det är bättre,e ller skriv de för 9 gånger av 10 ska det vara de och inte dem.

    2007-09-23 | 14:57:19

Kommentera inlägget här: