BC - live the dream

Solakuten

Kategori: Allmänt

Alltså om jag inte hade fobi för solarier skulle jag fan vara där nu... Jag vet inte, jag tycker bara att det e lite läskigt att gå dit. Sen kommer jag säkert bränna mig också, samt träffa min blivande make på vägen därifrån (när jag ser ut som fan). Men sen e det ju så komplicerat också.. vafan, växla pengar och skit.. Och tänk om det inte funkar ( jag tror alltid att skiten inte ska starta och så har man blivit blåst på TRETTIO HELA SPÄNN) eller vad det nu kostar...

Men bortsett från det. Funkar solakuten i högdaleb fortfarande eller? funtar på ett besök.. Det var ju en tre år sen man stekte solarium... eller jag var när ni var i thailand/australien.. när var det?

äh... åh... ush.... hjälp....

helg?

snart?

/ Johanna Charlotte Rebecca Angelica Isabella Wilkens

Kommentarer

  • Lillan säger:

    Helg.. JAAA varför är det faan 3 hela dagar kvar.. d suger.. allt suger just nu.. Jag tror kanske att jag ska hänga på din ide.. behöver lite bränna .. ser ju ut som ett lik... Damn.. det e bara å ta sig i kragen å släpa sig in i en lokal som luktar bränd hud.. å döda sin egen.. But why not... d e väl nu man ska träffa karl i sitt liv.. så då e d ju nu man ska se bra ut.. sen får ju han leva med sitt beslut resten av livet.. å leva med en skrynklig trasig fru..

    2007-10-03 | 09:53:32
  • hanna säger:

    e det nån som har koll på det här med brun utan sol? har aldrig provat det, är rädd för det med. tror att jag ska bli gul

    2007-10-03 | 12:10:51

Kommentera inlägget här: