BC - live the dream

på tiden

Kategori: Allmänt

att dra ett inlägg tror jag nog.. skulle så gärna vilja smälla in ett roligt, posetivt och härligt inlägg med massa smaskiga, roliga nyheter och skvaller.. men  men det händer inte så mycket..
jag vet att det är desperata idag men skulle helst vilja gå ut och dricka öl.. men inga har pengar eller lust antar jag.
kan någon av er, mina kära vänner, ge mig en fet jävla spark i arslet så jag kommer igång med mitt liv.. jag är såååå seg och kan bara inte komma igång. vill bara festa, resa och sånt.. är det farligt att man vill supa när man är lite uttråkad.. (antar att jag skulle vilja supa om jag hade fullt upp oxå, eller??)  oooh helst av allt skulle jag vilja dra på en kryssning.. det skulle ju vara hur kul som helst, där får man göra av sig alla suparlustar.. eeh får väl vänta till den 1.a dec men det känns lite långt.. har många hoppat av eller??

puss på er.. ses väl ikväll..
helena enelonor

shit, blir ju rädd för mig sjjälv när jag läser det här.....

Kommentarer

  • johanna säger:

    äh jag fattar vad du menar... jag kan sänka ett par bärs med dig på mest imorn och kolla em-kval kanske?

    2007-10-16 | 16:52:16
  • lillan säger:

    äh jag tror vi känner lika allihop.. det jag vill är å resa... faan att man inte kan göra det man vill istället för en massa måsten.. d suger..

    2007-10-17 | 09:05:20
  • em säger:

    men ska vi inte hoppa av den här skiten å dra???? har hört av någon att man bara ska göra saker man vill å strunta i resten..å för övrigt e jag iaf fortfarande på kryssen.

    2007-10-17 | 10:55:24
  • em säger:

    men ska vi inte hoppa av den här skiten å dra???? har hört av någon att man bara ska göra saker man vill å strunta i resten..å för övrigt e jag iaf fortfarande på kryssen.

    2007-10-17 | 10:55:47

Kommentera inlägget här: