BC - live the dream

Öm öm öm öm öm öm

Kategori: Allmänt

Två dagar efter är jag fortfarande helt öm i kroppen... Varför blir jag så? Ännu ett tappert försök att gå upp kl 06:45 för att gå o träna har misslyckats... Det kommer ju aldrig att gå...Jaja...
Imorgon är det tydligen rosa bandet- galan... Kanske ska ta o undersöka brösten... Men jag tycker att det är lite obehagligt... O nu har jag kläder på mig så jag orkar inte hålla på o ta av mig...Gör det ikväll ist...

Igår hånglade Veronica med fel kill ( enligt mig).. Men men.. vem säger att man inte kan hångla med flera st... Jonas: Din tid kommer!!!
Älskar det programmet....( Ensam mamma söker)

Hur är det nu då?? Hur gör man egentligen när man ska backa in mellan två bilar i rutor???
Kjelle gjorde en ritning till mig men jag börjar bara gråta när jag försöker tyda den... Äh, skitsamma....Jag får väl blunda och hoppas på det bästa.... Ungefär som när man ligger och bara vill att det ska vara över... Hahaha.. Näeee...Skämtade bara.. var bara tvungen att skriva det... Nu ska jag åka o jobba lite...eller mkt...

Puss o kram!!
Jessica

Kommentarer

  • johanna säger:

    din sjuuuuuka

    2007-10-29 | 11:27:26
  • Lillan säger:

    Okej...undrade precis vem som fått hångla å även vem som kallas Veronica INNAN jag läst klart hela texten.. å inasåg att d var ensam mamma söker d snackades om... underbart...:)

    2007-10-29 | 15:55:22

Kommentera inlägget här: