BC - live the dream

Myror i halsen..

Kategori: Allmänt

Hejsan...

Denna dag började sådär...
Emmas klocka ringer klockan 8.06.. nu har Lillan försovit sig  rejält ska ju ..pinna upp ungefär mellan 6.30-7-00
såå 1 timme sen,, inser att det inte är någon idé att stressa ( då detta kan göra att hela ens dag blir förstörd)
Så jag hoppar in i duschen.. klär på mig å drar, nästan som en vanlig dag bara an aning senare..
Kommer på tunnelbanan rätt skönt inte alls så mycket folk..får ju t.o.m  sitta... sen börjas det börjar må så sjukt illa det är ju nu andra veckan irad.. har typ gått å blivit åksjuk.. för t-banan men endast på morgonkvisten..
Va faan räcker d inte med att det är tungt som det e på morgonen... 

Ahh jo,, å sen på det har jag ju ont i halsen å det känns som jag har en hel härd med myror som retas...
å denna fjantiga hosta..ska man hosta kan man väl iaf få hosta ordentligt... men men jag hade en bra helg iaf... 

Jessa är det hos dig desperata är imorgon lr, har d blivit några andra bud??

Kram Lillan   

Kommentarer

  • jen säger:

    oj oj inte bra vännen, men du idag har vi bil hem!!!!

    2007-10-22 | 13:02:15
  • Hilda säger:

    lillan du är vsä inte på smällen?

    2007-10-23 | 23:42:11
  • Lillan säger:

    Nä du d hoppas jag verkligen inte... har inte tid med en sån ännu...

    2007-10-24 | 09:05:07

Kommentera inlägget här: