BC - live the dream

live the dream..

Kategori: Allmänt

jaha en ny helg närmar sig.. vad har mina älskade för planer?? jag tänkte iaf att jag ska ut och flörta lite granna.. eeh vet inte riktigt men tänkte försöka mig på att hitta något (ha ha inte för att objektisera) som kan värma oc underhålla mig under den långa, kalla vintern, nånting nytt.. haha ja ja antagligen inte men man kanske har kul iaf.
jag vill gå ut och dansa arslet av mig..några coola förslag?? fler som ska ut på lördag iaf, va?
imorrn blir det iaf en lugn fredagsöl/ tentaöl..

puss och kram
// eleonor, 21

Kommentarer

  • johanna säger:

    jag skulle vilja gå till nåt ställe som spelar rock imorn och dricka öl, typ KGB

    2007-10-25 | 16:00:10
  • Lillan säger:

    Ska dricka vin med syster å Camilla,, men vet ju inte om det blir en liten sväng om på stan.. vi får se imorgon

    KRam

    2007-10-25 | 16:43:57

Kommentera inlägget här: