BC - live the dream

Känner mig lite...

Kategori: Allmänt

Hej...: (

Idag är en sån där dag som jag inte alls ville lämna min säng..
Känner mig rätt.. jaa vet inte..inte okej.. lite deppig tror jag minsann..
Jag gilla´t inte.. å vid det här laget så vet ni väl alla varför.. KARLSLOKAR..
Där e någe jag gillar starkt..men ja skulle kanske ha nån som BARA vill mysa.. kolla film.. å ja allt det där som man bara ser på film.. (okej lite av det där andra oxå såklart) Kan man inte få nån med alla dessa egenskaper..?

Till råga på allt så sitter man fast på jobbet å kan inget göra åt saken.. behöver sol nu.. !!! Men för att komma till solen behövs pengar å det får man bara genom å jobba..så denna onda cirkel gör mig inte glad..
Fryser gör jag oxå...

Men gla´ dag på er
/ tjejen som ALDRIG blir nöjd..
Lillan

Kommentarer

  • johanna säger:

    äh... fatta trist om man var nöjd.. hur kul låter det? jag skulle iaf inte klara av att inte ha nåt att klaga på

    2007-10-03 | 12:10:04

Kommentera inlägget här: