BC - live the dream

Jag vill tacka:

Kategori: Allmänt

Jag vill tacka:

...
min dator för att den fortfarande håller..( men tiden är nog inne nu snart..för den håller på o jiddrar hela tiden)
... 15-åringarna från igår. Helt underbart att stöta på såna fina gulliga ungar på väg in till stan.... Hoppas Jesper (han som var så packad) lyckades komma i säng utan att hans mor o far märkte att han hade druckit häxa innehållandes deras dyra likörer...
... GES! Sjukt sköna låtar har Ni gjort, grabbar!!
... Den som uppfann sängen!! Sjukt skönt att krypa ner i min nybäddade säng nu..Är riktigt trött.. Vet inte riktigt när jag gick o la mig...eller när jag vaknade..

Äh, jag orkar inte tacka mer nu....

Kom på en grej! Sjukt kul med lådbilar fan! Jag o min brorsa byggde värsta grymma på landet som fungerade hur bra som helst... Fast dom e farliga iofs.. Riktigt farliga! Mina barn skulle aldrig på åka i nån sån!!

Godnatt alla mina vänner o bekanta! Hoppas att den här veckan blir bra!
Jo, kan vi inte försöka vara lite trevliga mot folk?! Typ säga att någon har en snygg frilla eller något.. Det mår vi bra av!!
// Jessica (förresten! Jag har namnsdag i veckan..eller om det var förra veckan?? Ni, vet mitt första namn..som jag inte tänker skriva här.. För det kan säkert komma upp om någon skulle få för sig att googla mig o då är det kört för min del...)

Kommentarer

  • Lillan.. säger:

    Åååh härliga 15 åringar.. så oslyldiga åå har hela härligheten framför sig..
    Tänk er när vi var femton..Ni rulade Bäckahagen.. jag hängde med Chrisitan.. piercade tungan å livet var rätt nice.. inte lika stark ångest som idag
    utan livet var nice..

    2007-10-08 | 11:26:37

Kommentera inlägget här: