BC - live the dream

jag saknar kevin costner

Kategori: Allmänt

Men det var ju bättre förr... måste bara göra ett snabbt inlägg om Kevin.. Har precis dragit på "robin hood prince of thieves", himla bra äventyrsfilm det där... varför görs inte sånt längre? förut rullade dom ju in på löpande band med indianda osv... nu görs det bara samma typ av skitfilmer.. nej nu ljög jag igen... men ändå.. saknar kevin.. vad håller han på med? han förtjänar en till blockbuster.

kolla va snygg han är, väldigt manlig... bodyguard lixom, dansar med vargar... herre gud, en sån karl ska jag gifta mig med. nuförtin är ju skådisarna så jävla bildsköna men riktiga fjollor, orlando bloom lixom.. hallå? var är alla män? brad pitt e också en fjolla. och visst visst depp e ju fin och ingen fjolla men han e inte man som cosnter inte. neeej jag säger som kanye west "Damn, they don't make em like this anymore, I ask cause I'm not sure, does anybody make real shit anymore?"

image391



// johanna

Kommentarer


Kommentera inlägget här: