BC - live the dream

It's a beautiful day!

Kategori: Allmänt

Nej men hej kära vänner! Hur mår vi idag? Jo tackar som frågar, det e toppen snoppen! Sitter på jobbet och myser.. Ser att vi har lite kö, men jag skriver hellre ett litet inlägg här för att prata om hur underbart livet är ibland.

Då kanske ni undrar vad det är som har hänt? Varför är jag så glad just idag? Har jag vunnit på lotto? Fått en date med en het kille? Kanske är jag kär? Fått ett jobb? Nej, inget sådant. Det är bara en sån dag ni vet! Du vaknar och känner att solen skiner och fåglarna kvittrar (jaja...) bara för dig! Går upp... Tar det lugnt... Är på bra humör, även fast jag ska jobba! Käkar lite havregrynsgröt och dricker kaffe, läser DN, i lugn och ro. Om man vill få en bra start på dagen är det A och O att inte stressa.. Om man bara tar sig en timme att äta en ordentlig frulle och läsa tidningen, eller se på nån kass tv-repirs av Bevvan så kommer dagen bli kanon.. Jag lövar.. Men då kanske du säger att du itne är hungrig? Inte gillar att äta på morgonen... Men skit ner dig och ta en kopp kaffe till då, så länge du slappar lite... Eller ta ett bad... Eller dusch... Eller dra en taj.. Eller vad du nu gillar...

Ett av skälen till att allt är så bra i dag är nog iof att det är tisdag.. Jag vet ju att oavsett vad som händer idag så får jag en smutt kväll med mina smutta tjejer.. Eller några av er iaf.. Det är ju vissa som behagar att stanna hemma istället gång på gång. Sen är det även så att jag funderar på att ta ledigt imorn.. Bara vara hemma och läsa en bok och ta det piano. Höja livskvaliteten ni vet. Vad tycker ni om det? 

För er som inte är lika glada som jag idag har jag en speciell treat... för jag vet ju att ni gillar sånt era små monster. 

image392


Äh jag ger mig.. Jag vet faktiskt inte vad jag ska säga. Förutom, slit den med hälsan. 

puss och kram johanna charlotte....

ps, jag ger mig in i bebismatchen, jag tänkte döpa nån stackars unge till Isabella. HA!
 

Kommentarer

  • Lillan säger:

    Vilket underbart inlägg... precis va jag behövde läsa just nu... sitter redan med ett litet leende på läpparna i vetskapen om att du mår bra...
    ses ikväll pinglan;)

    2007-10-23 | 15:34:52
  • helenina säger:

    ja tack.. det var peppande..puss

    2007-10-23 | 16:09:20
  • esp säger:

    Tjejer så här e d! Man ska ALDRIG stressa, ALDRIG, ta d lugnt å passa på å njut, så blir allt bra sen..varsak har sin tid e d nån som så fndgt har sagt. syns ikväll! puss på er.. btw har oxå en såndär dag idag joyrch.. nåt som ligger i luften??

    2007-10-23 | 16:44:03
  • emmet säger:

    antar att ni förstår, trots dom missade bokstäverna. tänkte bara lägga till att det var ingen dålig bild du hittat, du...

    2007-10-23 | 16:45:28
  • storch säger:

    han e ju helt sjuk på den där bilden.. serry, varför ska man nöja sig med mindre? nån snygg kille finns det väl där ute som kan tänka sig att nöja sig med en mindre snygg tjej?? jag kan slänga in lite extra avsugningar eller nåt

    2007-10-23 | 16:53:43
  • Hilda säger:

    isabella?

    2007-10-23 | 23:41:02
  • johanna säger:

    ja jag tycker det är ett fint namn och eftersom att vi är tjejer och i den åldern så måste man tydligen ha en lista med bebisnamn beredd

    2007-10-24 | 16:25:23

Kommentera inlägget här: