BC - live the dream

Ett tufft men nödvändigt beslut..

Kategori: Allmänt

Nu är det ju kanske inte så att man lega runt eller dejtat mycket..Men lite har man hunnit med... Och jag är rent ut sagt trött på skiten...." Åh, vad mysigt det skulle vara med en kille" "...Mysa i soffan till en gullig film" " hångla i regnet"...
Fy fan!!! Så jäkla äckligt när man tänker efter.....Stå där o fjanta sig med tungorna i halsen på varandra... Helt sjukt egentligen!!!  O säkert jävligt ohälsosamt...smittsamt om inte annat...O tänk när man går ännu längre än att bara hångla.. Det är ju näst intill sjukt.. Jag nästan skäms när jag tänker på vad man faktiskt gör med varandra...Slickar o tar och tar ännu mer... Aldrig mer tänker jag bjuda ut mig till någon kåt hingst... ( säger jag nu...sen står man där på fyllan o hånglar med någon man i stunden tycker verkar ok)...
Frågan är hur kul det är dagen efter när det visar sig att man valt en jävla Ipren-mannen...Man ligger där och han vill ligga, bokstavligt talat, o själv vill man bara att han ska ta på sig brallorna o dra! Dra hem till Täby eller vad fan han nu kan tänkas bo!
Jag vet att jag klagar men vad ska man göra såhär års då?! Va?!
image383
Asså, denna ständiga jakt på ett lovligt byte.... Jag vill inte jaga mer... Förresten... Snackade med elin om att jag kanske ska satsa på en ny hobby... typ skytte.. Hur kul vore inte det då.. Det ska vara en kurs utan killar...

Och förresten har jag fått tandvärk.. Vet ju vad det beror på... Det är dom sjuka svinen igen... Det är väl nån ny form av tandherpes man åkt på av allt jäkla spottutbyte....

Dricker ett te med kokos som för övrigt var rätt ok!!
// Jaaaaaaaas aka Jessica


Kommentarer

  • elin säger:

    Haha! Ja, dom sjuka jävlarna!!! Allt ska man ställa upp på!

    2007-10-15 | 23:14:10
  • helenina säger:

    haha ha.. shit asså..

    2007-10-16 | 12:18:03
  • hilda säger:

    hahaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa jessi du är bäst hahahaa

    2007-10-16 | 15:42:11
  • hanna säger:

    jag har ockås nåt skit bland tänderna. ring mig om du får veta vad det är

    2007-10-16 | 16:53:40
  • em säger:

    hahaha..riktigt äckligt är d egentligen.

    2007-10-17 | 10:49:52

Kommentera inlägget här: