BC - live the dream

...

Kategori: Allmänt


Första gången jag vaknade och tittade på klockan var hon 07:48 eller nåt... Nä! Inte idag, tänkte jag och lyckades somna om... Nästa gång jag öppnade ögonen var klockan 7 minuter över 11..En lätt ångest gled förbi och jag kände att jag sovit bort halva dagen.... Men sen tänkte jag.. Äh, va fan!!

Har käkat glass o häckat i soffan hela dagen... Nu har tiden tickat fram till 22:07 och det känns dom att jag blivit påkörd av en truck... Är helt slut! Jag som inte ens var ute igår...  Ska nog gå o borsta tänderna o hoppa i säng nu.. Höjdpunkten på söndagen har ju redan varit... " ensam mamma söker" ( eller vad det nu heter)....O inge hångel blev det idag heller.... Fy farao.... Det är ju det man vill åt!

Äh, vi hörs! Godnatt!! / Jh

Kommentarer

  • jen säger:

    så jädrans bra ja e helt kär i veronica!!!

    2007-10-15 | 13:50:27
  • Lillan säger:

    Då e vi fler som inte fick hångla i lördags..faan

    2007-10-15 | 16:27:39
  • johanna säger:

    det verkar vara torka genomgående

    2007-10-15 | 18:10:35
  • jh säger:

    Ja! Ska lägga ner allt vad killar heter faktiskt..

    2007-10-15 | 20:14:20

Kommentera inlägget här: