BC - live the dream

Begäret avtar....lr?

Kategori: Allmänt

Hey hey hey...

Sitter på söderkontoret.. fick en sån sjukt nice sovmorgon idag tack vare att jag ska hänga I Hornstull..
Ååå snacka om kvalité  jag gilla´t..

Tänkte iaf bara säga att mitt begär efter jaaaa "godis" igår hade avtagit rejält... d var nästan borta.. 
Å ni vet d kan ju kännas som en lättnad när man verkligen behöver någe åå sen när d gått tillräckligt lång tid å du inte har fått det så liksom blir hela ens omgivning lite lättare...
Iaf tills dina tankar igen ,börjar glida å tänka på godis.. känna smaken av godis... å sen även stöta in i godis... 
PANG så e du där igen.. begäret är större än någonsin.. å man vill bara ha det man inte kan få... Damn 
Godis har en sjukt bra hållhake på mig... å d e att jag gilla´t lite för mycket..

Så nu sitter jag här med ett sjukt  STORT  "godis" begär... d värsta är att jag kan göra någe åt d... : )

Kram Lillan   

Kommentarer

  • johanna säger:

    haha bra liknelse där lillan! bra skrivet!

    2007-10-31 | 11:56:27
  • jen säger:

    jo då det kommer lillan vänta klockan är inte 5 än godiset kanske kommer då

    2007-10-31 | 12:53:39
  • helenina säger:

    du kommer ju göra någe åt det oxå, eller??

    2007-10-31 | 17:29:56
  • jessi säger:

    Du får säkert ligga lite med godiset
    helgen-..

    2007-10-31 | 21:39:13

Kommentera inlägget här: