BC - live the dream

alla glada inlägg förstörs nu!!!

Kategori: Allmänt

Är så jävla less. pallar inte den här skiten...

JA som mådde så bra o trivdes, nu har allt bara blivit ett svart hål... helvete alltså, funderar seriöst på att dra hem o aldrig mer gå tillbaka!!!

Hur kul är det liksom ,,,,,bara massa 14 isar typ, ja ba o hon ba shit va kul med dialekter!!! ALLVARLIGT DETTA ÄR ETT JOBB!!!! INGEN JÄVLA " HA ROLIGT STUDIO".....

OK, sorry mina underbara vänner att ja bara spyr galla just nu men allt är inte helt ok i mitt liv just nu"!!!!!!! om någon kan hjäpa mig med ett nytt jobb ellet åtminstonde utrota skiten skulle ja kanske kunna le lite, men som det är nu drar ja luvan över huvudet o gömmer mig så gott ja kan.... tror ja snart blivit genomskinlig.....

HJÄLP!!!!

///JEN

Kommentarer

  • helenina säger:

    men lilla gumman.. så kan du inte ha det.. har du pratat med chefen?? du kanske kan förflyttas eller bli handläggare eller så..

    2007-10-15 | 12:27:08
  • Lillan säger:

    Jaa det låter som om du behöver "gå" uppåt i graderna lite... få en liten utmaning.. Dessvärre vet jag hur du känner... jag längtar tebax till söder....

    2007-10-15 | 16:25:51
  • johanna säger:

    äh fy fan... vet inte vad du ska göra.. men om du inte får ur dig det du känner så kommer det bara bli värre.. men å andra sidan vill man ju inte få alla emot sig på jobbet heller.. ni kan väl gå ihop ett gäng och slakta fjortisarna gemensamt?

    2007-10-15 | 18:08:19

Kommentera inlägget här: