BC - live the dream

...

Kategori: Allmänt

förstår inte att det kan vara en sån stor skillnad mellan sommar och vinter.. asså det är inte klokt. jag mår piss, PISS och det är bara för att det är mörkt, kallt och ensamt. ensamt blir det för alla mår piss när det är mörkt och kallt och går och gömmer sig bland alla kuddar i soffan. vad ska man göra för att ha kul och må bättre..?? jag är rädd för mig själv??? hur kan humöret svänga så plötsligt och hit och dit. .jag vill tom bli kär och ha en pojkvän eller, ni vet, någon att gömma sig med bland alla kuddar i soffan. jag saknar sommaren så jag håller på att gå under.. det är fan det ända jag tänker på.. kollar foton och sånt hela tiden. fy fan va fjantig jag är.. varför kan jag inte bara sluta gnälla.. jag borde vara glad och överlycklig att jag lyckats komma hit till sthlm, att jag fick en liten lya, att jag klarat tentorna, ATT JAG HAR ER och aatt man får lite kärlek då och då (blir påsatt och träffar ibland någon som kan skeda en lite).. men jag är inte så glad.. inte alls faktiskt. kan inte leva på fredagshoppet om helgen hela vintern..så vad fan ska jag göra?? börja sköta skolan?? skaffa en hobby?? träna??
eeh skit samma.....sorry för mina deppinlägg..

älskar er

Kommentarer

  • johanna säger:

    hmm.... vem har skrivit det här? det finns ju två möjligheter där en är mer trolig än den andra, men där finns det även vissa ledtrådar som inte låter som den personen... hmm.... jaja oavsett så tycker jag att du ska flytta till nåt varmt och skönt ställe. ta ett lån, pausa i skolan och gör nåt slappt resten av terminen och börja i vår igen. det låter huuur bra som helst

    2007-10-22 | 10:16:11
  • Lillan säger:

    Men pinglan.. Läste om ljusterapi idag i tidningen d låter ju faktiskt som att det kanske fungerar... Vi kanske ska prova tillsammans..
    lr så kör vi på Jorchen förslag å drar iväg till solen å hänger.. fast jag kan ju bara va borta 3 veckor men det skulle nog få en å "må" lite bättre.. tror du inte...: )

    2007-10-22 | 10:47:21
  • emmet säger:

    gumman! håller med joyo..tror du behöver pausa lite. kämpa terminen ut å sen pausa.. du klarar ju tentorna!!! nemas problemas, d här kirrar du stumpan..

    2007-10-22 | 13:47:18

Kommentera inlägget här: