BC - live the dream

Tröttmössa..

Kategori: Allmänt

Hej min ÄNGLAR...

Tyckte minsann att det var dags för mig å dra mitt strå till stacken...å avlägga ett litet inlägg till erat å mitt nöje..

Jo idag är det ondag , dagen innnan världens bästa torsdag... & you know why!!! Jag ska hooka med Karlsloken..
Har fjärlilar i magen nu,, klockan 15.25 d bådar inte gott.. eftersom det är över 1 dygn tills detta scenario kanske kommer att utspela sig... damn,, känner mig som en liten barn som fyller år.. .löjligt entusiastisk

Jaha med pirr i kroppen försöker jag fokusera på dagarna efter imorgon ( går inte så bra)
Men iaf på lördag bär det av ner till kajen med dem stora båtarna igen.. å Damn va kul d kommer bli...Vi är full styrka å det finns inte  mycket som slår dessa kvällar.. faktiskt inget som jag kan komma på nu...( näää nu ljuger jag igen det finns EN sak  SPOONA...) Men d visste ni ju redan..

Okej mina pinglor.. längtar hemskt mycket efter er.. skulle köpa en gigantiskt villa å få er alla å flytta in OM jag hade råd.. Men detta får vi nog vänta med tills en av oss skaffar en karlslok som e rikitgt tät...

Men Over & out från mig

Tror inte jag behöver säga detta men mig = Lillan ;)

Kommentarer

  • johanna säger:

    du är ju så kär =)

    2007-11-28 | 17:01:43
  • jen säger:

    good luck my friend det går bra ska du se.....ha så kul,,,du ska alltså inte me idag?

    2007-11-29 | 14:49:42

Kommentera inlägget här: