BC - live the dream

Tackar allihopa!!!

Kategori: Allmänt

Jaha! Här sitter man och har parkerat bilen här utanför.. Perfekt i luckan skulle jag säga..
Körde själv! Höll på att skita på mig.....typ! Vred på volymen, ni säger  ju att det är så härligt, och försökte sjunga (skrika) med på en trudde som dom körde på radion.....Väldigt sjukt.....Ser fortfarande lite halvtaskigt i mörker när jag kör! Men man blir aldrig en perfekt körare har jag hört.....
Kommer faktiskt att sakna mina körskolelärare..... Vem vet, kanske kan hänga där några dagar i veckan innan jobbet.. Bara sitta och snacka och ha det bra tillsammans liksom.....
image398
Förresten har jag köpt rosenrot nu... Känner mig rätt pigg, men det är bara psykiskt säkert... Man ska tydligen bli jävligt kåt också har Emma sagt....Och med tanke på att jag har tänkt att lägga den delen av mitt liv (min kropp) på is ett tag så veté fan om det är så bra att jag käkar dom där rosenrötterna..... Pigg...Kåt...Pigg? Kåt? Njae,, jag vet inte....Känner inte av någon pilskhet än iaf... Får  se hur jag känner mig på fyllan i helgen.. Hoppas på avhållsamhet.......
Nu ska jag torka håret och dra ner rullgardinen så att ingen kan snoka in!!!

PS:: Imorgon ska jag kanske lämna in mitt glassogram, Lisa! Blomman var jättefin! Fin gest!

Puss o kram på er alla!
Jag skjutsar er vart ni vill när ni vill!!....................................................................................Bara jag inte måste köra om och hålla på... det är lite tokigt tycker jag....Äh, tja!!
Och tack gud för att jag fick godkänt av vad han nu hette!!!

// Jessica

Kommentarer


Kommentera inlägget här: