BC - live the dream

Tack Jessica för att du är så vuxen

Kategori: Allmänt

Jag skulle vilja passa på och tacka min kära vän Jessica Holm som kammade full pott i vuxenpotten förra fredagen genom att ha med sig en gå-bort-present till mig. Bra initiativ Jessica (även om det var nån på ditt jobbs idé)! Kan fortsatt meddela att den mystiska plommonjuicen var väldigt god. Nyttig också då det enligt plommonets hemsida ingår ginseng (är det typ som rosenrot? eller nej, men man blir väl lite, ja ni vet...) och diverse mystiska örter i. Tack Kina!

image408

Och JH, guuud vilken fin flaska... Vad ska man göra av den lixom?

----------------------------------- VIDARE TILL NÄSTA ÄMNE------------------------------------------------------------------

Jaha joho då var helgen här igen... Hur fort kan en vecka gå? Jag har haft det riktigt smutt måste jag säga... Jobbat två dar och läst resterande dagar. Men det e konstigt vad fort en dag kan gå. Som idag, ställer klockan på 8, vaknar 10... Käkar frulle, läser DN och rullar till gymmet.. Är klar där vid ja, kanske 13 eller lite efter.. Glider hem, käkar lite gröt och kollar klart på Zodiac killer.. Tappar upp ett bad och inser att klockan är halv fyra.. Var kom den ifrån lixom? Och nu sitter man här, klockan e 19.47 och dagen har precis börjat känns det som.

Ska jobba imorn igen. Men att jobba fredagar är helt ok tycker jag, alla är så pepp och det e lixom nemas problemas.... Jobbar bara till 15 också så det e ju smutt... Då kanske ni undrar varför jag inte slutar 17? Jo, jag tycker att det borde vara mot lagen att sluta efter 15 på en fredag så det tar jag fasta på. rakt av.

Vad ska alla rara göra i helgen då? Någon som har nåt spännande eller inte på g? Jag, Elin och Ingrid tänkte iaf suga i oss ett par flaskor vin och dra till typ Marie Leveau eller Rival eller så imorn. Dom som vill kan ju ansluta. Dom som inte vill kan ansluta ändå! Och nej Helle, vi kommer inte gå till Eken. =) haha eller....?


För övrigt... Är det nån som kommer ihåg hur jävla major Gotland var i år? Jag orkar inte.

För övrigt tycker jag att det verkligen är dax att börja använda ordet major igen...

DET E JU MAJOR!

jag tänkte även starta en ny tjänst som heter "pigga upp mig" eller dig eller nåt... äh, den går iaf ut på att du ringer till mig alternativt skickar ett SMS och säger/skriver "pigga upp mig" och då kommer jag att spinna vidare på det antingen live (om du ringer) eller via ett SMS. Det kan låta ungefär såhär:

SMS från Elin: "pigga upp mig" jag är blek

SMSfrån Johanna: Det gör ingenting, kärleken är blind!



Eller nåt åt det hållet?

PUSS PUSS JOHANNA - Piggar upp just dig! 





Kommentarer

  • helenina säger:

    gumma gumman.. du är underbar!.. och tacka fan för att ni inte ska till eken..(kan inte förstå varför men iaf) för jag måste hålla mig hemma hela jävla helgen...

    2007-11-08 | 21:57:29
  • Emmet säger:

    Joyo, du pigga upp mig genom d här inlägget..Danke!
    Är på utgång om jag inte ska ut med Malin å dom. Men då kan vi kanske styra våran kos mot Marren..D vore MAJOR!

    2007-11-09 | 10:18:55

Kommentera inlägget här: