BC - live the dream

Okej ge mig 30 sek...

Kategori: Allmänt

Jaha .. nu  är jag där igen.. har käkat en grymt go middag a la moi!   Siter nu med en putande mage å rödvin på väg å anfalla blodomloppet.. har klarat mig ändå tills nu med å va en manhatande ,, jävla.. biatchh.. nä såklart att jag aldrig kan göra d.. men ändå.. okej..

Det lilla äcklet kommer å det ända som behövs e ju en liten glimt å jag e hooked.. but whyyyyy!!!
Jag hade ju promt bestämt att jag skulle sova SJÄLV... men ni känner mig lite för väl... damn faan faller ju för d lilla äcklet varenda gång... jävla svin...

Okej inte gå händelserna i förväg nu.. men okej jag ska försöka gå hem själv.. men min "kropp" vill annat... (å d har varit igång sedan ungefär 10.10 imorse..

Önsla mig lycka till

Pöss  Bönan...

Kommentarer

  • Lillan säger:

    dags å skaffa rättstavningsprogram...kanske...;)

    2007-11-08 | 08:35:53
  • johanna säger:

    nu fattar jag ingenting... vem skrev den där skiten ? den känns som lillan, men hon är väl inte bönan? och hur många små äckel finns det egentligen?

    2007-11-08 | 13:20:54
  • Emma säger:

    Dom är väl alla äckel????lr har jag missat nåt??
    Tror för övrigt på Lillan.

    2007-11-09 | 10:17:01

Kommentera inlägget här: