BC - live the dream

Låt den gå låt den gå, låt den aldrig stilla stå....

Kategori: Allmänt

Vinterkräksjukan går tydligen här på haket... Matsalen har stängt ner för att hela personalstyrkan ligger hemma och kräker i kanon. Snart insjuknar väl hela Aftonbladet.... Kräkchock och bajskuppar för hela slanten. Shit happens.


Själv började jag dagen på ett strålande sätt. Vaknade 0530 av att någon slog mig håårt i magen, nej vänta det var bara merran som kom på besök. Strålande. Så efter det kunde man ju inte somna utan försökte hitta nåt sätt att ligga på där det inte känns som att en asfaltsmaskin rullar fram och tillbaka över magen. Gick sådär. Vi tjejer har det bra vi.

På tal om bra saker. Jag måste klippa mig. Måste måste måste. Men det blir ju aldrig av. Var på G i lördags, gick till och med in på ett ställe och satte mig i soffan och väntade medan en ungjärp fick rosa spray i luggen. Sen visade det sig självklart att frissan inte tog kort, (välkommen till 2000-talet bettan) och då var det ju tack och hej.

Istället för att klippa mig köpte jag fem ruttna äpplen på ICA lansen och gick hem.

image415


HEIJJE! på er / Johanna

Kommentarer


Kommentera inlägget här: