BC - live the dream

Kanske....Kanske inte...

Kategori: Allmänt

Har precis slängt i mig 2 portioner med nudelwok.. Det var gott!!
Värker lite i tanden bara....ska boka tid hos tandläkaren imorgon!! Ja! Det ska jag! Kosta vad det kosta vill...Får väl ligga med skötaren...Eller jag har fan en tjej...Aja!

På hemvägen stötte jag på en snubbe som undrade ifall jag ville gifta mig med honom....Man har ju iofs åldern inne nu och så...O han körde hoj också..Han frågade ifall jag ville ut o åka lite till våren... Men jag skulle aldrig våga åka en sån.... Fy vad farligt!!
Sen drog han upp en sjuttis whiskey och snackade om hur han skulle smuggla in den på något hak i hagsätra där han för övrigt bodde......Det blev inget! Vi bytte inte ens nr....Tur! Fatta ångest på den!

Oj, nu börjar efterlyst....Ska kolla om Aro efterlyser någon vi känner.....Kanske kan ringa in o tipsa o vinna en dator eller något..Min är faktiskt sjukt seg....
Hej då!
Vi syns imorgon hos Lillan!!

/ Jessica Holm

Kommentarer


Kommentera inlägget här: