BC - live the dream

Går det att ligga solo??!

Kategori: Allmänt

The king is back!! Alltså jag! JHO!! Eller exho! Jag ligger inte så mkt numera....Inte alls om man ska vara riktigt noga... Tycker fortfarande att det är rätt snuskigt att äckla sig sådär...Jag är beroende av glögg istället....Sex....Glöggg....sex....glögg......Äh, det får bli glögg för tillfället... Imorgon på kryssningen kanske sexdelen tar över...Må det vara så då! Jag vill ändå inte ligga under alla jäkla bilar!! Får ragga bartenderHåkan.. Helle! Hur var det du gjorde? Hängde över baren och frågade om du kunde få alla slattar??! Har en känsla av att det inte kommer att fungera...Men ett försök kan det nog bli....Nån jävla nolla ska man väl fan kunna hitta bland alla jäkla heltäckningsmattor och alla medelåriga dansbandssnubbar...Dom sistnämnda lär ju iaf ha hyttar över bildäck, va?Får väl bli nån ur brandsta city släckers...om dom kommer....

Äh, men jag är skittrött!! Jag erkänner! Jag bruakr faktiskt var uppe till iaf elva nästan varje kväll..Men det kommer nog att bli ändring på det... Kommer ju jobba ihjäl mig i december...Men äh! Nu är det tvkväll!!!

PS::: Jag har ritat i Elins smör!! Hon vet inget än! Hon kommer att få dåndimpen!!

Hus som helst! Imorgon super vi! Alla ska med och alla ska med hem också!!

Ja, just det! Jessica var det som skrev det här! Tja!!

Kommentarer

  • Lillan säger:

    Du lyckas alltid... å få mig ¨å skratta:)
    imorrn gäller d...;)

    2007-11-30 | 23:28:48
  • helenina säger:

    fyy du får det ju att låta som jag låg med barenhåkan..

    2007-12-01 | 13:54:22

Kommentera inlägget här: