BC - live the dream

ang vår gemensamma framtid.

Kategori: Allmänt

jag kan tillägga att jag gärna tar en kaktus till desperate housewives, har sockerbojkott denna vecka då jag måste vara smal och snygg när jag börjar praktiken, tror nämligen att min drömkarl väntar där i form av en dryg sportjournalist som tror att han är bäst på precis allting och är en riktig jävla besserwisser.

låter inte det som en perfekt kille för mig? sen har han alldeles för mkt kladd i håret också, men det fixar vi, jag tvingar honom att raka sig inom en snar framtid. sen kommer vi åka på en massa glassiga serie A matcher nere i Italien, vilket kommer att leda till att jag blir presenterad för nåt italienskt fotbollsproffs (förslagsvis Zlatan, men han är ju upptagen och, ja jag har vuxit ifrån det där med att förstöra andras förhållanden) och det här proffset kommer sjävlklart bli dödligt förälskad i mig...

Han kommer sedan flyga i sin jet hem till sverige, landa på Swedbanks tak, ge min mamma ett dussin röda rosor samt en burk tomatpuré och be om min hand. Sedan kommer vi ha ett stort bröllop i George Clooneys villa nere i Italien dit ni alla självklart är bjudna. Då kan ni även dela upp alla Clooneys skådisvänner (pitt, damon, osv osv) som är där och så får även ni var sin rik kille... Om det skulle skita sig, så har jag ju fortfarande mitt fotbollsproffs som kan försörja oss alla.

OM INTE DET HÄR ÄR EN PERFEKT PLAN SÅ VET JAG INTE.

mhv, sugarmama johanna



Kommentarer

  • helenina säger:

    fan va skönt!! då kan jag bara luta mig tillbaka och lita på att du fixar det..

    2007-11-05 | 20:32:52
  • jh säger:

    Hur lång tid tar det här??

    2007-11-05 | 20:38:35
  • johanna säger:

    jag beräknar att det e signed, sealed and delivered till nästa nyårsafton. tänkte att om vi gifter oss nästa nyårsafton så vet ju ni vad ni ska göra då också, så slipper vi stressen och slår två flugor i en smäll.

    2007-11-05 | 23:15:58
  • Lillan säger:

    Låter som världens bästa idé.. Tjing pax för Josh Hartnett....STJÄRNSTOPP på den... Jorchen tror att detta kan va den mest genialiska plan du nånsin kommit upp med ännu..: )

    2007-11-06 | 09:25:37
  • Emmet säger:

    Satan vad skönt joyrch.. Riktigt bra idé!

    2007-11-06 | 17:15:48
  • jh säger:

    fortfarande osäker på om detta verkligen är sant.....

    2007-11-06 | 22:23:09
  • johanna säger:

    men... kom på nåt bättre själv då! med den där attityden kommer du INGENSTANS

    2007-11-07 | 09:45:50
  • jen o jenbär säger:

    ja paxar bruce willis och jenbär paxar orlando blom

    tillsamman paxar vi även johnny depp!!

    2007-11-07 | 13:45:06
  • johanna säger:

    hmm ok jag vet att jen paxar bruce, men vem fan är jenbär? alterego?

    2007-11-07 | 14:51:26
  • jen säger:

    jenbär e en arbetskollega

    2007-11-07 | 19:54:19

Kommentera inlägget här: