BC - live the dream

wazabi

Kategori: Allmänt

Shu alla glada! Äntligen tisdag och desperate... Eller jag vet inte om jag är så inne på det egentligen.. Det e bara för mycket ni vet.

Imorn går mitt åkkort ut, vilket straff..Då är det bara att börja hojja, vilket iof är helt ok! Men tyvärr är det lite väl långt att hojja till Södertörn, men då får väl SL bjuda på en gratisresa. Så många åkkort jag har köpt är dom fan skyldliga mig det.. Så många åkisar har man iof inte köpt, jag plankade hela förra hösten och det var inga problem. Värre är det ju nu när dom börjar mura igen spärrarna precis överallt. Livet i hooden e hårt. Elin jag kommer förbi och pumpar Hages. Undrar hur min lilla hoj mår som har stått parkade i Elins källare hela vintern... Stackarn.. Helt dammig, tom på luft, ensam och rädd. Det är ingen fara gubben, jag kommer! Din sjuka anka.

LILLAN RING OLLE IMORN! Tack på förhand

JAG TROR ju att det är fredag idag... Det är inte så bra.. Speciellt med tanke på att det är tisdag, och alla ändå är panka. Elin har kunngjort att hon ska ligga hemma och plugga hela helgen. Vad ska ni andra göra? Är det någon som fortfarande vill se Sverige-Danmark på krogen som vi sa?

Juste, polisen har addat mig nu på msn, vi ska tydligen chatta med varandra eller nåt sånt skit. hahaha.. jaja, Jessi har du nå tips?

Nu funtar jag på att dra från jobbet..

Hej hopp pille lille snopp / Johanna


Kommentarer

  • Anonym säger:

    oj lillan förlåt jag ska sluta tjata på att du ska ringa olle.

    2007-05-29 | 13:47:17
  • lis säger:

    Tjo brorsan!! På fredag ska jag på grillfest me klassen och på lördag är det Blåhallen som gäller, firandet fortsätter på kvällen, men man vet aldrig vi kanske går ut efter det=)ska vi ta tag i boxningen nästa vecka, jag sa det iaf till lasse i dag..

    2007-05-29 | 15:03:00
  • Lill säger:

    Ska jobba lördag till typ sju kanske,,, men sen e jag redo för lite rajtan... du kan aldrig tjata för mycket, jag e ju inte den snabba personen direkt...

    2007-05-29 | 15:34:54
  • jessi säger:

    Vad menar du me att jag ska veta om chatten??? Beställ en dejt ist. Det är sånt jag kan...eller inte tydligen

    2007-05-29 | 16:33:40
  • em säger:

    måste oxå plugga men e på å kolla på matchen, men ingen stor utgång för mig..

    2007-05-29 | 18:47:37
  • johanna säger:

    emma o elin är skenheliga mothers, ni säger bara att ni ska plugga men sen gör ni aaldrig det

    2007-05-29 | 19:37:18

Kommentera inlägget här: