BC - live the dream

waz

Kategori: Allmänt

jag undrar om jag e nikkosugen bara för att jag inte får? i vanliga fall brukar det ju va rätt lugnt att gå en dag utan men idag var det inte så kul.. eller det e nog inte så farligt om man jämför med dom som e harcore.. själv tuggar jag lite gummi men vet inte om det funkar. tyvärr så har jag ju cigg hemma och dom lever ju lite farligt ikväll efter middagen kan jag tänka mig. men men det e lugnt. jag fixar.

hade ju tänkt pallra mig till gymmet efter jobbet idag.. men nu börjar jag bli så trött så jag vet inte om jag pallar.. det e så skönt att bara komma hem och slappa.. men man måste ju fixa hyllan inför beach07 o nu är det ju faktiskt bara typ två veckor tills vi drar till barca. eller tre. det beror på hur man räknar. måste köpa snygg bikini. funtade på en röd men nu vet jag inte. vad tycker ni grabbar? släng en kommentar tack.

nu ska jag "jobba" lite...

johanna

Kommentarer

  • Lill säger:

    Ingen grabb men du får en kommentar ändå.. rött e smutt som faan... tycker vrkligen du ska slå till... Jag tror även att du å jag just nu "jobbar " på liknande sätt....för tillfället.

    2007-05-22 | 15:39:04

Kommentera inlägget här: