BC - live the dream

Välkommen!!!

Kategori: Allmänt

Välkommen mina kära!!

Inte så sent o med ett kvittrande och glatt humör ska Ni bege Er till mig så tidigt som möjligt! Detta gäller framförallt Lillan och Johanna då de har playstation samt spel o mick.......

Regeln för kvällen är att alla närvarande måsta riva av minst en låt var.... Helst fler! Men är detta något man i stora drag hatar/avskyr så nöjer jag mig med ett framträdande (detta ska då självklart innehålla det där lilla extra)!

Tanken är att vi sedan ska bege oss in till staden! Planen är väl Golden hits! Detta borde absolut inte vara omöjligt! Näpp, tvärtom! Allt känns liksom rätt idag! Vid tolvslaget kommer vi, enligt halvsäkra källor, skåda fyrverkerier någonstans i den mörka natten! Allt detta för att fira att jag kom till världen för 24 år sedan! Japp, mina vänner! 
När vi väl är inne på Golden tänker jag inte ansvara för era handlingar ( inte mina egna heller)!!!
Så roa Er och njut av lokalerna som sägs likna ett cinderellafartygs stora heltäckningsmattsrum!!!
Jaha! Nu ska jag dammsuga lite!!! Får man göra det 09:45 på en lördagmorgon?! Ja, det e klart!! God morgon förresten!!!!

// Jessica 

Kommentarer

  • johanna säger:

    åååå jag är så jävla taggad!

    2007-05-19 | 10:24:53
  • helenina säger:

    shit du är galen, damsyga 9.45.. skulle bli galen om jag vr din granne

    2007-05-19 | 11:28:44
  • johanna säger:

    jag vill bara säga såhär.. jag kan inte lova att jag kommer ihåg att ta med singstar. jag har inte bäst minne, precis som ni igår du vet.

    2007-05-19 | 14:19:22

Kommentera inlägget här: