BC - live the dream

Tråppan... S:t fuckin Tråååpez

Kategori: Allmänt

Hej hopp pille snopp! Som dom säger... I mina Versace badbrallor finns det feta resurser.. Det kan du fethajja lilla gumman.

Hur som helst... Idag är jag så nöjd, lämnade in mitt c-proj och gjorde lite snygg layout o la in bilder osv osv så att det förhoppningsvis ser lite bättre ut än ett skolarbete från högstadiet. Fast då hade man fan knappt datorer. Kommer ni ihåg att man satt o ritade med kladdkritor på nåt jävla papper ända till man var typ 15. Pinsamt. Men serry vad e problemet..  Ska bifoga en fil i hotmail och det funkar inte. orka. orka. orka. Det är så jävla omotiverat. bara för att man för en gångs skull ska bifoga nåt av värde så går det inte. jävla fittpitt.

Vad ska jag göra med min snok? Börjar bli så trött på det här nu. Jag har tjatat om det här i flera veckor nu men va fan det händer ju ingenting!! Saltlösning sa nån, var det du Lisa? Eller det fanns väl nåt på Apoteket som man kan spränga berg med? Det kanske funkar.

ooo nu har man tydligen fått cash från H&M! Jag fick 250:-! Grymt, jag brukar aldrig få mer än 50:-, det här är en stor framgång som måste innebära att jag snart är lika vårdslös med mina pengar som ni andra som brukar få 250/500:- med jämna mellanrum.

Och Golden var fan en hit. Jag vill lätt gå dit igen, men då måste nån hålla mig borta från micken. Det e fan inte kul. Fattar inte vad som flyger i en. skit också. ångest, men jag försöker att inte tänka på det.

Nu ska jag laga nåt gott. Typ nudlar.


Puss och kram / Johanna






Kommentarer


Kommentera inlägget här: