BC - live the dream

tjingeling tingeling

Kategori: Allmänt

Jag måste ändå säga att jag e fett nöjd med hur fort den här veckan går. Det är faktiskt redan onsdag, vilket innebär att det e torsdag imorn (??) och alltså sedan fredag..

Skönt att det e ruttet väder idag.. Jag gillar det. Då slipper man ha ågren för att man sitter inne istället för att va ute i solen. Själv håller jag just nu på o ringer till SCB för att ta redan på vilken ålder det är på lärarna i landet. Det var nån nisse därifrån som skulle ringa upp mig igår, men ni vet ju hur det är med sånt.. "Vi ringer upp dig..." Yeah, right som om man inte dragit den för en kund eller hundra. Nilson ska också ringa upp mig ang mina jävla skor jag lämnat tillbaka med inte fått nå cash för, och det kommer dom väl inte göra. .. Fattar ni att det här kommer sluta med att jag lämnade tillbaka ett par skor och samtidigt betalade för dom? 649 spänn åt hell, det kan jag omöjligt gå med på... Jävla stekare.

Mailade nyss mina politiker igen och påminde dom om att svar på mina kompletterande fråga... men oj vad upptagen man kan va... Om det va Jan Björklund som hade mailat hade det minsann blivit fart på fingrarna.

Klämde lite på en finne igår, eller det var inte ens en finne.. Men idag när jag vaknade var den det. Ni vet hur det är. Skit också, ser ut som ett myggbett.. Men det e lugnt, det försvinner.. Hoppas jag.. Man e juinte fjorton längre lixom.
Men det verkar dom strunta i. Finnarna alltså.

Hmm... Vet inte riktigt hur min dag ser ut...? Ska gå till Vivo snart o handla lite mat tror jag... Och sen skriva lite på artiklarna antar jag.. Men det börjar bli svårare nu för det e inte så mkt som ska ändras, men ändå måste man ändra lixom.

Ok, nu ska jag iaf slänga min craime fraishe som gick ut 25/4, Elin säger att man inte kan käka den.. Lillan sa här om dan att man visst kunde det, s länge det inte luktade illa.. Vem ska man tro på? Nu har det iaf gått två veckor och skiten har äntligen börjat lukta, så jag slänger den tillsammans med en gammal grädde. Ingen idé att köpa sånt där, det blir ju ändå bara surt.

Vad ska vi hitta på på fredag? Jag tänker iaf inte sitta o vänta på att det ska bli lördag. Vi kanske kan köpa ett par järn o sitta hemma hos nån o lira singstar?? Jessi, hooka playstation av din brorsa, Elin hooka spelen o mickar o sånt, så kör vi.

PUSS OCH HEJ SÅ LÄNGE / JOHANNA















Kommentarer


Kommentera inlägget här: