BC - live the dream

tips..

Kategori: Allmänt

Hejsan hjärtan..

Sitter här å svävar llite halft på rosa moln.. kan ni gissa varför..?


Så klart d har me en karlslok å göra.. Ni vet den där som är upptagen i en månad hörde hans ljuva stämma i morse..  jag e svag för det här me dialekt gillar d som faan...
INte för att det va så att han prata me mig,  men Damn vad jag e  frustrerad jag vill ha NU...

Men men jag verkar ju vara ganska duktig på å se till att jag själv inte får "nåt".
Såånt jävla misstag, kommer banna mig själv för det här länge..

Okej en fråga någon som har ett tips om hur jag ska sluta bli så fixerad vid alla dessa underbara karlslokar..?

Nä  förresten jag tror jag gillar det, även fast det blir lite mycket ibland...

Ses imorgon mina sessor

Lillan

Kommentarer

  • Jörgen säger:

    Hejsan!
    Har du någon gång druckit Amé?

    2007-05-03 | 10:50:38
    Bloggadress: http://www.kempo.nu/TheGuide
  • jen säger:

    hmm, tokgumma

    2007-05-03 | 10:50:50
  • johanna säger:

    äh det e helt normalt att va besatt, det e sjukt kul ju. så länge det e flera killar man e besatt av och inte bara en. det är när det bara e en kille som det e farligt.

    2007-05-03 | 14:25:48
  • Lill säger:

    Va e Ame´?

    2007-05-03 | 15:51:31
  • jh säger:

    Alla är besatta typ ganska ofta... Iaf jag....Lisa!! Kommer du ihåg när du bodde hos mig...herre min skapare

    2007-05-03 | 17:13:08

Kommentera inlägget här: