BC - live the dream

Tack för den här tiden....

Kategori: Allmänt

Asså ibland undrar jag vad det är för ett jävla gäng jag jobbar med?!'
Idag på vilan liksom,,,, två st ligger och lägger spott på varandras näsor, två ungar står på huvudet i varsina hörn, en 6-åring ligger och har mina fingrar i sin näsa plus att säkert hälften av dem ligger o knaprar på snorkråkor. Välkommen till mn vardag! Jaja, inte långt kvar!
Jag vill tacka gud eller vem det nu är som är ansvarig?! Jesus, Moses, Oden vem som helst! Tack! Tack för perioden jag har fått arbeta på förskola! Det har varit lärorikt och det är en erfarenhet jag inte skulle vilja vara utan! Skitmysigt(ursäkta sväret) när en nyvaken unge kryper upp i famnen och man får kramas lite!! Men fy i helvete vilket jäkla sjå det måste vara att ha ungar på heltid! Tänk att jobba med dem hela dagen och när man sedan slutar ska man till ett annat jäkla ställe och hämta upp den biologiska skaran ungar... Alltså de som man själv har avlat....Fy farao!!!image114

Jag o Elin har varit på bolaget idag! Köpte faktiskt cider! Har inte druckit det på ett par år säkert... Det blir inget rött i helgen då det visar sig att jag typ e allergisk mot det.... Det blir 8,5 % vitt... Det går väl ner som vatten utan resultat så ursäkta mig om jag kommer sura till schlagern vilket jag för övrigt inte har mycket över för!!!

Imorgon är det polishögskolans dag! Då ska vi dit o kolla in om det finns några intressanta karlar som har lust o hänga... Med betoning på kolla in!!
Nu ska vi dricka te o kaffe!! Vem tar vem?!

Puss o kram mina kamrater//Jessica

Kommentarer

  • Lill säger:

    Äckliga små barn... nää d skulle väl aldrig jag säga.. dem har nog sin alldeless egna personliga charm... d blir nog en helt annan sak när det är ens egna små pärlor.,..

    2007-05-11 | 14:58:14
  • johanna säger:

    tja... jag har köpt bira. kommer kläcka en snart tror jag... vart ska vi va?

    2007-05-11 | 14:58:33
  • Jessi säger:

    Ja, som du tjatar lär vi ju hänga hos dig!!!

    2007-05-11 | 15:27:30
  • Lärkan säger:

    Barn är ju bara så underbara, deras upptäckarlust och livsglädje som de har, tänk om vi vuxna hade hälften =)

    2007-05-11 | 20:38:08
  • johanna säger:

    fyfan vad politiskt korrekt sagt lisa!

    2007-05-14 | 09:45:39

Kommentera inlägget här: