BC - live the dream

starkt....starkt..starkt..

Kategori: Allmänt

image121image122
Äh farao. Nu är det söndag igen.... Åt precis upp min matlåda som jag skulle ha tills imorgon...typiskt...
Ursäkta!! Kollade lite på det här snygg naken eller va sjutton det nu heter... Fan, vad han tar på henne hela tiden.. Skitstörig kille! Min näsa är helt igentäppt nu.. Min mat var jättestark (enligt mig) också så då blir jag ännu mer igentäppt..... Här kommer lite bilder från igårdagen..Har inte ringt Pata... Orkar inte... Vi får se hur det blir med morgondagen...återkommer!!!
image118
image120

Kommentarer

  • johanna säger:

    shit va snygga tjejer.. det här e bara för mkt.. vi har ju pratat om det här att vi måste skaffa fulare polare

    2007-05-14 | 09:42:20
  • Lill säger:

    snygg kort på dig gumman, jag gillar den röda klänningen, som faan

    2007-05-14 | 15:15:29

Kommentera inlägget här: