BC - live the dream

skönt att det e en kort vecka

Kategori: Allmänt

tack för en fet långhelg med mycket action... skulle inte ha pallat en hel vecka, är rätt sliten. nu är det ju faktiskt bara två dar kvar till helgen. och jag tänker faktiskt inte skriva nåt om hur mkt jag längtar dit för att få ta en bärs. har faktiskt ingen sån hunger just nu. på fredagen ska jag  ju på syrrans musikal, ska kolla upp vilken tid det är idag. dom som vill får gärna hänga. juste, jag o emma snacka om att man kanske skulle softa lite i helgen. och om vi nu lyckas hålla det så går det en asbra film på lördag på tv, old school heter den, komedi som e hur kul som helst. och så kan vi ha spa, eller göra i ordning fötterna inför sommaren. vi borde nog va hos lillan så vi kan hänga hennes balle om det e soligt. nä nu drar jag till skolan o pluggar.

ha en underbar dag, det ska jag! kram johanna

Kommentarer

  • Lill säger:

    Det låter som en bra plan, bara vi fixar å stay of the boose... men d borde vi fixa, Eller?..

    2007-05-02 | 09:39:56
  • EllaPella säger:

    skulle kanske vara skönt att ha en nykter helg. Sen vet man ju aldrig hur det känns på fredag, men nu låter det som en bra ide.

    2007-05-02 | 16:10:36
  • jen säger:

    haha, för ovanlighetens skull ska inte jag vara nykter har pubkväll på takterrasen på fredag efter jobbet...SMUTT, jaja, vi får väl se om jag kanske kan möta upp någon av er om ni inte kan hålla er..puss

    2007-05-02 | 16:55:49
  • johanna säger:

    äh, vi kommer aldrig kunna hålla oss. men man kan ju försöka hålla sig från en dubbel

    2007-05-02 | 17:14:32
  • jess säger:

    Lillan! Kommer du ihåg att vi snackade om att vi skulle vilja träna på lördag??
    Det vore bra.....det vore gott med öl också..fast på lör ska vi träffa norgetjejerna då blir det ju fan vin igen...

    2007-05-02 | 18:20:15

Kommentera inlägget här: