BC - live the dream

skitblogg....

Kategori: Allmänt

Blir sååå trött.. hade skrivit ett jättelångt fint inlägg som självklart försvann.. e inte första gången...funtar på å bojkotta men antar att ni börjar bojkotta mig då..

korta drag..
vakna 0550 av borrande.. får man gör så?
hoffmaestro + dregen imorse på tv.. långt håår å skägg.. dessa karlar.. ojojoj...riktigt skön musik oxå...
Har tydligen namnsdag idag.. Grattis till hillary som oxå har.. du med kanske lillan??grattis i sånt fall... 
Sen e d nån som har punkat däcket på cykeln, taskigt tycker jag.. Lovar att fixa tills du kommer hem hill..(lånar förresten din cykel hoppas d e lugnt(:..)

å till d som ni antagligen helst vill veta.. svaret på tävlingen....
Klart att det är våran kära gamla danne w..Vinnare är Elin!!!! som nu har en burk konserverade böngroddar och en halv nivea ansiktsmask (självklart förpackad) att hämta i sjöstaden slänger även med en 2/3 fylld burk familjevitaminer till ära för jesus som firar himmelsfärd på torsdag..vet ju att du, ellsch, har en alldeles speciell relation till denna mystiska man...

OBS!!... Beslutet går ej att överklaga.....
löövvv Espo 

Kommentarer

  • elin säger:

    WOW!! Bäst som vanligt, kommer antagligen nästa bakisdag och hämtar priset!! Vilket betyder söndag..

    2007-05-15 | 20:03:33
  • Jörgen säger:

    Hejsan!
    Nu har jag varit ute och rest i Europa en vecka, så jag ber om ursäkt för att jag inte updaterat min sida förrän idag. Men nu är det gjort :-)

    Glöm inte att slänga in en röst när du är inne ;-)

    2007-05-15 | 20:04:46
    Bloggadress: http://www.TheGuide.nu
  • johanna säger:

    du, dregen snackade han fiske? tyckte jag såg i syne. och jag tänker iaf inte överklaga ditt beslut, domarn dömer. även om du hade fel

    2007-05-15 | 20:53:04
  • Jh säger:

    Det är lugnt jörgen!
    O grattis Elin! Men jag antar att du inte kommer att ha användning för böngroddarna. Du äter väl inte sånt...

    2007-05-15 | 22:14:26
  • jh säger:

    Emma! Du måste kopiera innan för att vara på den säkra sidan!! Puss på dig...

    2007-05-15 | 22:15:34
  • hill säger:

    klart det ar lugnt med cykeln.... hoppas alla mar bra jag hanglar pa med mackan mmmmmmmmmm......grattis pa namnsdagen gumman..... oj forresten, har klippt av mig mitt langa fina har och det ar hemskt.

    2007-05-16 | 23:03:39

Kommentera inlägget här: