BC - live the dream

Singing in the rain

Kategori: Allmänt

hej hopp pille snopp...

Hur fort gick den här helgen?? För fort men det e lugnt, för snart e det helg igen.. Och torsdagen har man ju off så det e lugnt.. lindrar smärtan lite.. men ärligt, jag tror inte jag har så mkt att göra den här veckan... eller?? eller jo, men ändå inte. eller? Är i princip klar med mitt ex-arbete och då är det ju bara att invänta domedagen vilken inte infaller förens slutet på maj.. så jag vet inte.

Tack för en skön helg iaf.. På alla sätt och vis. Fredag var ju riktigt trevlig! Äh nu börjar jag få ångest för att ni har pratat om att det är för många människor som läser den här bloggen och då kan man ju inte riktigt skriva sånt man vill skriva. dom sjuka grejerna lixom. men vad kom vi fram till? ja jag avvaktar men nöjer mig med att säga att fredagen var fet och alla blåmärken inte är av ondo!

Ang lördag, Elin jag är helt med dig.. Äckliga jävla gubbar på Patten alltså.. Fyfan vad jobbigt man känner sig som ett stycke kött.. Och gud förbjude att man går ett par meter utan eskort för är man solo så är det kört. Då attackerar dom som ett gäng hyenor. Att dom orkar med sig själva.. Står där i baren och hänger med glansig blick och svettig panna och hoppas på att nån brud som är tillräckligt full ska trilla deras väg.

By the way, var det nån som såg showen på 5an igår om jakten på den perfekta penisen? Det var det äckligaste jag har sett, såg ni operationen?? Shit jag fattar inte vem som gör nåt sånt. Han hade ju inte ens liten snopp. Ok om man sitter inne på två centimeter, ok att man vill förlänga lixom. Men uuuu fattar inte hur man kan göra nåt sånt om man verkligen verkligen verkligen inte måste.

Ait, nice talking to ya'll....

Stay Black, Johanna





Kommentarer

  • jen säger:

    trodde det var ett jävl askämt, fy fan vad äckligt ja spyr fan....

    2007-05-14 | 12:59:12
  • Lill säger:

    E d värt det....

    2007-05-14 | 14:29:58
  • Lill säger:

    Dina blåmärken är väl mer än välkommna iaf om du frågar mig.. men ska vi börja tänka på alla dessa andra människor kan vi inte bara va lite fina i kanten men ändå som innan..?

    2007-05-14 | 14:32:40
  • Lill säger:

    Äckliga gubbar tur att vi hade alla mega trevliga karlslokar me oss så man inte var ute å spatsera allt för mycket själv..

    2007-05-14 | 15:27:05
  • jh säger:

    tänkte bara säga att du gör att bra jobb med din skriverigrej du har i plugget... Bra där!!

    2007-05-14 | 16:31:36

Kommentera inlägget här: