BC - live the dream

polis polis potatisgris...

Kategori: Allmänt

Har kommit hem efter några timmars mnglande på Polishögskolan!!!
Bra grejer! Det fanns ju karlar så in i norden. Alla hade väl inte utseéndet på sin hemmplan men de blev riktigt granna med uniform o allt. Visserligen hade många ring på fingret. Men som sagt; Ingenting är omöjligt!!
Ja, tack till uniform med andra ord!! Det är ju verkligen sant!
Slog mig faktiskt att jag kanske ska söka dit! Tänk Er mig som polis! Hur bra skulle jag inte vara?!
Jag skulle nog kunna haffa en o annan bov.. O typ gå under täckmantel o hålla på o göra kullerbyttor o vejja för skott o sånt. Vi får se helt enkelt hur det artar sig. Får väl börja med o lägga på lite vikter på träningen...Sen skulle det nog kunna vara kirrat..
image117
Här är Martin!! Han spelar brottsling eller vad det nu var! Polisen griper iaf honom om ni inte förstod det! Han var jätteduktig!! Grattis Lisa!! En dejt med någon av hans polare kanske???

Jaha, schlager idag! Lyssnar på svenska favoriter för att försöka komma i stämning! Hm, de spelar en massa utländska bidrag från förr.. kan ju inget sånt nästan..Jag e ju mer inne på svenskt... Jo, nu kommer en som jag känner igen.. Typ frankrike eller nåt kanske....she te shen de la vie...e ne da tvoa....Äh, inte sjutton vet jag... Nä, nu har inte jag tid med det här längre... Måste ut o springa en runda så jag kan haffa alla banditer om ett par år!!
 SÅ PASSA ER, NI DÄR UTE!! FÖR HÄR KOMMER JHO THE ASPIRANT!!!!

Kommentarer

  • Lillan säger:

    satan hade verkligen velat va me karlslokar e ju alltid trevligt

    2007-05-12 | 16:37:57
  • johanna säger:

    jag kan inte se nåt jävla talibanslägg på martin, det måste vara en överdrift.

    2007-05-14 | 09:44:42
  • Anonym säger:

    Talibanskägget finns där =(

    2007-05-14 | 15:04:03

Kommentera inlägget här: