BC - live the dream

orka måndagar

Kategori: Allmänt

Dude vad sluten jag känner mig efter helgen. Inte för att det var hårdare än vanligt, snarare tvärtom.. Inga efterfester den här helgen vilket innebär att man gått o lagt sig i tid.. Eller halvtid iaf. Men måndagar är så tunga nu för tiden. Funtade serry på att inte gå till jobbet idag.. Men sen kom jag ihåg att jag är helt pank och så tvingade jag mig själv.. Tänkte dock dra (inte till norrland) vid typ 3.. Då är tanken att jag ska gå o träna, men jag vet inte om jag pallar det. Vill för det första vara typ själv i gymmet, vilket inte är möjligt vid den tiden. .Vill för det andra inte gå in i nån jag känner, känner mig arg/otrevlig/båda idag. För det tredje så brände jag mig hårt igår (nej jag överdriver inte) och kommer därför bli dubbelt så röd i fejan när jag flåsar på bandet=snygg. Äh jag orkar inte..

Kommer helt klart att somna snart. Måste ta mer kaffe.. Men jag har ju beslutat att skära enr på kaffe, te och allt sånt där skit som smutsar ner tänderna... Och jag kan säga att jag fattar ärligt inte vad folk gör.. Sånna som inte dricker kaffe o sånt.. Det e hur trist som helst. Sitter på jobbet och dricker, VATTEN. Hur hett är det?

På onsdag ska jag på skiva... hoppla hoppla... Måste pallra mig till plugget imorn då och fixa upp artikeln lite så att dom små liven får nåt trevligt att läsa. hej hej alla smygläsare.

Jag har för övrigt ont i halsen.

kram / johanna

Kommentarer

  • Lill säger:

    Jag vet precis va du menar, vill dra iväg till solen... så gärna... min själ behöver bli översköljd me sol... jag tror d e därför vi e så jävla trötta..
    hoppas d blir bättre

    2007-05-28 | 11:27:14

Kommentera inlägget här: