BC - live the dream

Nästan ett mord..eller dråp kanske det blir?!

Kategori: Allmänt

Glämde en grej!
Imorse när jag körde, höll jag på o döda en cyklisttjej..Va fan liksom. Jag skulle köra ut på en lite större väg men det var så jäkla mkt trafik så jag stod där o hängde ett tag ( o trummade lite nervöst på ratten, vilket jag kom på i efterhand att jag hade gjort). Hur som helst.... Efter ett tag ska det tydligen bli en liten lucka säger Kjell, så jag förbereder mig (som jag lärt m ig)... O precis när jag är på väg (o nu är jag koncentrerad) glömmer jag att titta åt ena hållet. Så jag börjar svänga o ser något i ögonvrån vilket visar sig vara en tjej på cykel... Jag kör liksom nästan på na´.... Men hann bromsa så allt slutade ok.. Men det var jäkligt pinsamt..Oj, eh, sorry.. eller va sjutton jag sa.. Kjell:- Ja, cyklister får vi vara rädda om! Men han sa i slutet att allt hade rullat på bra...vilket jag inte tyckte.. men skitsamma.. Om det skiter sig så har jag ju min nya cykel!!!
image129
Nu ska jag kolla lite sex and the city o äta glass!!
Puss o kram o gonatt mina änglar!!
//Jh

Kommentarer

  • johanna säger:

    gla glass på dig

    2007-05-14 | 21:54:43

Kommentera inlägget här: