BC - live the dream

Mumin är väl bra va?! Men inte "Lilla My-hår"!!

Kategori: Allmänt

Oj, jag tror att det kan bli riktigt eldrött... Så känns det nu iaf, när man kollar i spegeln... Men jag har faktiskt ingen lust att gå o se ut som lilla My från mumindalen...På tal om mumin så är deras introsång så grym!! Såg lite imorse.. Jo Muuumin...lalalala....För att återgå till det viktiga:::Håret! Inte jättejätterött, snälla Gud!!

Jag börjar tröttna riktigt ordentligt på min lilltå ( numera stortå nästan)... Jag blir så förbannad!! Den är typ lika stor som min stortå, den är alltid varm och röd och nu har det börja sticka till i den då och då! Det kan ju inte vara hälsosamt.. Snarare kanske lite farligt?!
Om svullnaden inte tar o går o lägger sig snart funderar jag på o anlita någon som kan kapa den! Bara det går fort


o jag inte förblöder! Man klarar ju sig utan en lilltå liksom... Jag står nog stadigt på jorden ändå!!

Igår var jag o handlade med pappa o brorsan.. Bra för min kyl. Mindre bra för min ekonomi! Pappa sa att kyckling var ungefär samma sak som lax(?)... Då informerade jag honom att kyckling=fågel och Lax= fisk.. Vet inte om han förstod..... ÄH, MEN NU ORKAR JAG INTE MER!!!! FAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAN!!!!!

//Jessica the Redhead and Redtoe

Kommentarer

  • stor-wilkens säger:

    vem skojar o skrattar med små hattifnattar, jo muuuumin!!

    2007-05-28 | 08:58:37
  • Lill säger:

    Vilken tur att du var hur snygg som helst i din nya röda färg.. jag gilla´t

    2007-05-28 | 11:23:27
  • jh säger:

    äh, men det har blivit någon form av oranget nu...ho#a

    2007-05-29 | 18:29:39

Kommentera inlägget här: