BC - live the dream

Mer än Lycklig...

Kategori: Allmänt

Jora så att....

Idag ska jag få min lillla lilla minicooper, som jag har väntat... så nu blir VI me bil i tre veckor... ingen alkohol för mig asså d kan ju bli ett rekord nu på senare tid... (i mina drömmar, skulle aldrig inte dricka..ha ha man kan ju missa någonting roligt..!) 
Å sen som jag har tjatat ...så spenderade jag min lördagsnatt/morgon me å spoona me en karlslok..kan d bli bättre...  (d kan d men d kan jag ju inte berätta om här inte  he he...)
Å jag e sååå himla lycklig... det här kommer jag kunna leva på länge.... iaf tills nästa helg eller nåt...
 Tack för en underbar pizza (Tomatis) å bakisdagen hos Ella jag gillar d starkt ....


LÖNINGSHELG... Kram Lillan  

Kommentarer

  • johanna säger:

    good for you man! du har det bra du som både får bila och bazza =)

    2007-05-21 | 19:08:16

Kommentera inlägget här: